مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 شهریور 1402 ساعت 10:002023-09-17فرهنگي

جشنواره طلای سرخ قاینات در تقویم رویدادهای گردشگری کشور به ثبت رسید 


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان جنوبی اظهار کرد: جشنواره طلای سرخ شهرستان قاینات به عنوان یکی از رویدادهای تاثیرگذار استان در جذب گردشگران داخلی و خارجی در فهرست رویدادهای ملی کشور به ثبت رسید.

- ایسنا/خراسان جنوبی مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان جنوبی اظهار کرد: جشنواره طلای سرخ شهرستان قاینات به عنوان یکی از رویدادهای تاثیرگذار استان در جذب گردشگران داخلی و خارجی در فهرست رویدادهای ملی کشور به ثبت رسید.

  هادی شاهوردی، امروز یکشنبه 26 شهریور به رسانه های گروهی گفت: با توجه به اهمیت معرفی محصول راهبردی زعفران در استان در شاخه گردشگری کشاورزی و علاقه گردشگران به آشنایی با مراحل کاشت، داشت و برداشت آن و کیفیت زعفران قاینات به عنوان محصولی با استانداردهای بالا برای عرضه در سطح کشور و صادرات، کمیته ثبت رویدادهای گردشگری استان ثبت جشنواره طلای سرخ را در اولویت برنامه های ثبتی رویدادهای گردشگری استان قرار داد و در فهرست رویدادهای گردشگری جمهوری اسلامی ایران با شماره 20209360 به ثبت رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: آشنایی با فرآوری، بسته بندی و همچنین کاربردهای دارویی گیاه زعفران از دیگر اهداف ثبت جشنواره بوده است و در کنار آن با توجه به اینکه شهرستان قاینات خاستگاه زعفران است، قاینات به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره طلای سرخ قاینات در تقویم رویدادهای گردشگری کشور به ثبت رسید 

جشنواره طلای سرخ قاینات در تقویم رویدادهای گردشگری کشور به ثبت رسید